Verkkokaupan toimitusehdot
VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT
Voimassa 13.07.2021 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Tuotteita verkkokaupan kautta myy Miela Oy. (Miela Designroom) (y-tunnus 2884840-9). Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteita pystyy tilaamaan internetin kautta osoitteesta www.mieladesignroom.fi.
Tilauksen jälkeen lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet verkkopankkimaksuun, sekä mobiilimaksutavat ja korttimaksutavat.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa.
Toimitusaika
2-5 arkipäivää.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut Suomeen 6,90 €. Hinta sisältää toimitus- ja pakkauskulut. Toimituskulut näet ostoskorin maksu- ja toimitustapa kohdasta. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Tilaukset toimittaa Posti.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huom! Vaihto- ja palautusoikeus ei koske hygieniasyistä alusvaatteita, kasvomaskeja, sukkia, sukkahousuja, kosmetiikkatuotteita tai korvakoruja.
Emme tarjoa ilmaista palautusta, joten tuotteiden palautuksesta perimme käsittelykulut 10 €. Käsittelykulut vähennetään tilauksen arvosta palautuksen käsittelyn yhteydessä.
Palautusohjeet
Pakkaa palautettava tuote huolellisesti esimerkiksi alkuperäiseen lähetyspakettiin. Tuotteessa tulee olla hintalaput kiinni ja tuotteen on oltava edelleen myyntikuntoinen.
Liitäthän palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• sekä kopio tilauksen yhteydessä tulleesta tilausvahvistuksesta
Postita paketti meille osoitteeseen:
Miela Oy, Hämeenkatu 20, 33200 TAMPERE
Lisää lähetykseen myös puhelinnumeromme, jotta saamme ilmoituksen kun paketti on perillä:
Emme tarjoa ilmaista palautusta, joten tuotteiden palautuksesta perimme käsittelykulut 10 €. Käsittelykulut vähennetään tilauksen arvosta palautuksen käsittelyn yhteydessä. Asiakas on vastuussa siitä, että tuotteet palautuvat meille asianmukaisessa kunnossa 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.
Kun palautus on saapunut meille, tarkastamme tuotteiden kunnon ja sen jälkeen palautamme rahat saman maksutavan kautta, kuin millä alkuperäinen tilaus on maksettu. Huomioithan, että palautuksen käsittelyn jälkeen saattaa vierähtää muutama arkipäivä ennen kuin maksu palautuu valitsemallesi maksutavalle.
Takaisin Meille palautuvista noutamattomista lähetyksistä perimme asiakkaalta 10 € käsittelymaksun, joka vähennetään palautettavasta hyvityksestä. Paketin uudelleen lähetyksestä veloitamme 6,90 € postimaksun.
Asiakas vastaa siitä, että hänen antamansa toimitustiedot ovat oikeat.
Mielalla on oikeus tarvittaessa rajata tai estää asiakkaan asiointia verkkokaupassa jos asiakas on toistuvasti käyttäytynyt väärin ja ehtojamme vastaan.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Muuta
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Miela Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen miela@miela.fi.
Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.